  • Data: 2011-11-22 12:58:18
    Temat: Re: Praktyki gazowni z rachunkami
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    news:jag4im$290$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie bylo tez mowy o prognozach.

    I nie było zmiany regulaminu po drodze? Oraz klauzuli w umowie, że jeśli nie
    akceptujesz nowego regulaminu, to możesz rozwiązać umowę? Poszukaj
    dokładnie. To za duży moloch, żeby się wykładać na tak banalnych kruczkach.

    > Przeciez to jest zwykle kredytowanie, wiec powinno chyba podlegac
    > przepisom o kredytach.

    Powiedz uczciwie - jak duże masz nadpłaty z powodu tych prognoz?
    Bo jeśli rzędu kilkuset złotych po każdorazowym wyrównaniu, to naprawdę
    warto przejść się do gazowni i poprosić o zweryfikowanie tych prognoz. Ja
    tak robiłam w Enerdze i nie było najmniejszych problemów.

    > Czy nie ma w tym przepisie zapisu o tym, ze kredyt MUSI byc oprocentowany?

    Nie, ponieważ nie jest to kredyt.

    > Uwazasz, ze jesli okradaja, lub oszukuja nas wszystkie instytucje, to
    > nalezy to przyjac za norme i siedziec cicho?

    Nie twierdzę, że należy. Po prostu są sytuacje, że kopanie się z koniem
    wychodzi na zdrowie tylko koniowi.
    Napisz do UOKiK i zapytaj się, czy nie widzą w tym nieprawidłowości.
    A nuż zrewolucjonizujesz kilka rozporządzeń :)

    N.