  • Data: 2005-01-21 16:00:22
    Temat: Re: Prąd przemysłowy
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ajron" <ajron77@#wytnijto#poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:cspel2$pma$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W Enion S.A. Zaklad Energetyczny Krakow - zawsze.
    > Nie wiem jak jest w innych rejonach Polski.

    Nie ma w taryfach stawek przemysłowych i nieprzemysłowych. W zależności od
    tego z sieci jakiego napięcia odbiorca jest zasilany oraz czy jest odbiorca
    podmiot gospodarczy czy inny jest zgodnie z zapisami taryfy klasyfikowany do
    odpowiedniej grupy taryfowej. Zasady klasyfikacji reguluje taryfa
    przedsiębiorstwa sieciowego, do sieci którego odbiorca jest przyłączony.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez