  • Data: 2008-01-15 18:53:50
    Temat: Re: Prąd budowlany / sprzedaż i dystrybucja prądu
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    news:fmct9a$a55$1@inews.gazeta.pl...
    No więc wracając do tematu. Developer wymyślił więc, że do RBT - ejk na
    korytarzu podłączy podliczniki, tak by móc stwierdzić, ile kto zużył prądu. Ja
    jednak mam kilka wątpliwości odnośnie legalności takiego rozwiązania:
    1. Czy takie podliczniki (są one normalnie kupowane w sklepie), mają
    jakiekolwiek certyfikaty legalności i mogą służyć jako podstawa do rozliczeń?
    2. Czy developer, który kupił od Zakładu Energetycznego prąd budowlany, może go
    rozdzielić przy pomocy tych podliczników i sprzedać swoim klientom?
    3. Czy jeśli developer wystawi mi fakturę za prąd budowalny, mogę zgodnie z
    prawem jej nie zapłacić?