  • Data: 2004-07-11 14:03:59
    Temat: Re: Pracownicy :(
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arqadius" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ccr3hb$h97$1@korweta.task.gda.pl...

    > Sytuacja wyglada tak, ze w wyniku zbierania materialow do sprawy sadowej
    > wobec innego pracownika pojawily sie dokumenty wskazujace, ze inny
    pracownik
    > pobieral bez mojej wiedzy pewne kwoty pieniedzy (sa na to potwierdzenia
    > podpisane przez niego) i sie z nich nie rozliczyl. Tak wiec sprawa dowodow
    > nie jest problemem (w/g mnie :), jednak spotkalem sie z opinia, ze wlasnie
    > po uplywie 12 miesiecy od rozwiazania umowy nic juz nie jestem wstanie
    > zrobic, gdyz wszelkie spory dotyczace rozliczen z okresu obowiazywania
    umowy
> [...]

    Opinia poniekąd słuszna, gdyby ni to, że tu masz do czynienia z
    przestępstwem. Gdyby nie chodziło o przestępstwo, tylko na przykład o
    nierozliczeni zaliczki, to byłoby 12 miesięcy. W wypadku przestępstwa
    przedawnienie określa kodeks karny i podczas postępowania sąd może
    zobowiązać do naprawienia szkody.