  • Data: 2006-02-28 12:29:26
    Temat: Re: Pracodawca nie chce dać mi PITa
    Od: "Katri" <katrinosUsUnToUsun@usun to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    miałam podobny przypadek w ubiegłym roku i w tym też mam

    zgłosiłam przy PIT-37 że firma X nie wystawiła mi PIT

    generalnie na oświadczeniu, którego treść brzmi jak umowa
    były dane firmy, więc skargę zgłosiłam do US na firmę X
    i przez cały rok sprawa była wyjaśniana, dodatkowe koszty za listy,
    telefony poniosłam i w końcu US mi odpisał, że ta firma
    nie podpisaywała ze mną umów wiążących tylko pracownik
    tej firmy reprezentował firmę, bez upoważnienia
    tak więc...dla mnie sprawa jeszcze się nie skończyła
    właśnie wysyłam do nich pismo, że żądam rekompensaty za
    dodatkowe koszty, stres i żądam też zwrotu tego podatku
    który mi potrącono, a PITu nie wystawiono

    w tym roku to samo z firmą Y mam
    dzisiaj 28.02 i PITu od nich nie dostałam
    wczoraj wysłałam info, że jeśli PITu nie dostane do piątku
    to zgłaszam do Urzędu Pracy, że nie wystawiają umów
    i do Urzędu Skarbowego, że potrącają podatek a nie wystawiają PIT
    tak więc z rana dzisiaj miałam telefon od szefowej z firmy Y
    z przeprosinami i że w dniu dzisiajszym wysłany zostanie PIT do mnie
    że to błąd księgowej itp tłumaczenia...i że korektę zrobią...

    ciekawi mnie jak moje obie sprawy się zakończą...
    nie zostawię tego na pastwę losu bo to jest złodziejstwo !

    pozdrawiam :)