    From: MEva <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pracodawca-Pracownik/ obowiązki ?
    Date: Thu, 25 Mar 2004 15:17:40 +0100

    24 Mar 2004 21:12:42 +0100, na pl.soc.prawo, k...@o...pl napisał(a):

    > Witam wszystkich,
    > Pracownik składa podanie o rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron
    > ( obowiązuje go 1-miesięczny okres wypow>) podanie składa 04-03-2004 prosi o
    > rozwiązanie umowy o pracę z dn.31-03-2004. mija 20 dni a pracodawca milczy,
    > pracownik od 05-03-2004 jest na zwolnieniu lekarskim do 31-04-2004, pozostaje
    > nie wykorzystany urlop za 2004r.
    > Pytanie moje to - czy pracodawca może milczeć?
    > w jakim terminie powinien odpowiedzieć na podanie pracownika? co z nie
    > wykorzystanym urlopem? Bardzo proszę o pomoc oraz gdzie szukać konkretnej
> [...]

    31.04.2004 to dziwne chyba chodzi o marzec.A dowiadywalas sie o odpowiedz
    bo do domu nie beda ci wysylac.Pracownik moze sie wypowiadac do polowy
    okresu wypowiedzenia , wiec chyba dziala to w obie strony .Nie wiem jak
    moglas zlozyc wypowiedzenie za porozumieniem stron bez porozumienia?
    strony musza byc zawsze dwie - mozliwe ze potraktowano twoje pismo jako
    zwyle wypowiedzenie.Za urlop proporcjonalnie do zatrudnienia musza wyplacic
    ekwiwalent.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)