  • Data: 2006-12-19 08:41:56
    Temat: Re: Prace obcej firmy na terenie prywatnym.
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy mimo zgody na prace budowlane, nie powinni skontaktować się z zarządem
    > wspólnoty

    He, he. Mają przyzwyczajenia jeszcze z PRL-u i nawet im do głowy nie
    przyszlo, że teren bloku może być prywatny :)
    Ale z drugiej strony apeluję byleby nie przesadzać. U mnie na osiedlu mam
    wrażenie, że idąc nie tym chodnikiem co trzeba, zaraz ktoś mnie przepędzi na
    ten nalezący do mojego bloku. Bo o pieski srające na niewłasciwy trawnik
    walka toczy się na smierć i życie...

    --
    Lukasz