  • Data: 2008-04-25 15:13:40
    Temat: Re: Praca na urlopie/L4
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fusr8g$gpt$1@inews.gazeta.pl aa <b...@c...dd> pisze:

    > Problem w tym że nie podlegam pod KP
    Jak to?
    Napisałeś:
    <cit>
    zwalniam się z firmy nr 1 gdzie jestem zatrudniony na pełnym etacie.
    Złożyłem już wypowiedzenie, zwolniony będę z końcem czerwca. Obecnie
    wykorzystuję zaległe urlopy.
    </cit>
    Etat to pojęcie związane z prawem pracy (zresztą zatrudnienie też), czyli
    przede wszystkim z KP.
    Ale być może masz umowę cywilno-prawną, która jednak de facto jest umową o
    pracę i korzystasz z zapisów prawa pracy chociaż nawet o tym nie wiesz.
    Bez znajomości bliższych szczegółów trudno cokolwiek konkretnie powiedzieć.

    --
    Jotte