  • Data: 2007-08-15 18:24:22
    Temat: Re: Praca licencjacka
    Od: bart <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Sie, 18:55, PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > Oto moja rada... weź ze 3 kawy, ewentualnie piwka jak wolisz... siądź i
    > napisz... Inaczej się nie da, no chyba, że chcesz komuś zlecić napisanie
    > licencjatu i o to chodzi w twoim poście.
    >
    > pozdrawiam.
    > PlaM

    po piwie to odchodzi ochota do nauki a co do kawy to zero pozytywnych
    efektów.
    Prace wole napisac sam ale z małą pomocą np. ''waszą''
    W internecie jest duzo na ten temat a dla mnie az za duzo.
    cieżko jest wybrac to co jest potrzebne. Moze ktos mam jakies linki
    dotyczące Prawa cywilnego a szczególnie chodzi mi o temat
    ubezwłasnowolnienia.