    From: p...@h...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca Magisterska
    Date: 25 Sep 2004 12:21:17 +0200

    > I ty jestes prawnikiem ?
    >
    > Fajnie...
    >
    > jesli jest taka dobra powiel ja 100 razy i sprzedaj po
    > 6,50 + koszty ..
    >
    > Bo pocozby mial ktos kupic za 650
    > jak nie w celu popoenienia przestepstwa..?
    >
    > Boguslaw

    Otoz moja oferta jest skierowana przedewszytskim do firm zajmujacych sie
    obrotem nieruchomosciami,albo egzekucjami wierzytelnosci.Dla nich ta praca moze
    byc swietnym narzedziem do rozeznania sie w dzungli przepisow prawnych
    odnoszacych sie do tych zagadnien.
    Widac ze chyba nie pisales pracy magisterskiej,bo bys wiedzial,ze tematy sa z
    reguly wybierane przez promotorow a nie przez studentow-tak ze trudno zeby
    jakis student akurat odnalazl w mojej pracy temat nadany mu przez promotora-
    prawdopodobienstwo jest naprawde niewielkie.
    Jezeli juz student moglby nabyc taka prace,to zeby zobaczyc jak wyglada
    struktura takiej pracy ocenionej na "badzo dobry".Mi by sie napewno przy
    pisaniu pracy taki wzor przydal.Tyle,ze mnie nie byloby stac na wydatek 650 zl
    na studiach.
    Pozatym w Polsce istnieje kilka firm zupelnie legalnie oferujacych prace
    magisterskie czy licencjackie -n.p. firma Aquarius z Katowic oferuje kilkaset
    prac do sprzedazy.