  • Data: 2010-07-25 10:39:21
    Temat: Re: Pożyczka pieniedzy w zamian za umowe KS samochodu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kaktus pisze:

    > Samochod wart jest jakies 15 tys zl, wiec w przypadku nie splaty to nawet
    > bym ucieszyl. Tylko czy mam jakies szanse pozniej wyegzekwowac ten samochod
    > jezeli nie bedzie chcial go wydac ?

    Sprzedaż jest bez sensu, bo są terminy na dokonanie
    przerejestrowania, którego przecież nie chcecie dokonać.

    Jeśli bardzo zależy Ci na twardym zastawie, to można ustanowić na
    samochodzie zastaw, ale nie wiem, ile to kosztuje i czy by się opłacało.

    W praktyce weksel jest najtańszym i najwygodniejszym sposobem - w
    razie czego z czegoś sobie to wyegzekwujesz, czy to z samochodu, czy z
    pensji. 5000zł to nie jest duży pieniądz.

    --
    Liwiusz