  • Data: 2013-05-09 11:06:06
    Temat: Re: Pozyczka a zabezpieczenie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-09 11:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > tak

    Zatem może zaciągnąć zobowiązanie wekslowe.

    > tak

    Zatem może być poręczycielką weksla (odpowiada majątkiem wspólnym -
    mieszkaniem oraz majątkiem osobistym), albo może tylko wyrazić zgodę na
    zaciągnięcie przez Ciebie zobowiązania wekslowego (żona nie odpowiada
    majątkiem osobistym, nie jest stroną stosunku wekslowego, ale wierzyciel
    będzie miał prawo prowadzić egzekucję z majątku wspólnego, czyli z
    mieszkania).

    Jeśli zgody albo poręczenia żony nie będzie, wierzyciel nie będzie mógł
    się zaspokoić z Twojego mieszkania.

    --
    Liwiusz