    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozwanie za opis na allegro (?)
    Date: Mon, 25 Feb 2008 15:21:57 GMT

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:fpucja$sfb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > bardzo dobrze, dostatcznie, ...............nierozumiem.

    > nawet nie wiesz jak przyjaznym / ugodowym czlowiekiem jestem :),
    > ale niektore osoby maja tak wielkie braki wychowawcze, ze "o mamo".....

    Tylko pomysk czy przypadkiem nie szykujesz armaty na muche...
    Piszesz, ze alegro dopuszcza, ze nie ponosi odpowiedzialnosci, ze sa
    oszucsi, ze musisz dwa razy placic za wystawienie towaru.
    Zmien portal! Np. na ebay jesli nie dojdzie do tranzakcji wystawiasz
    ponownie za darmo, oczywiscie prowizja wraca na twoje konto. Malo, ja
    kupilem chyba ze 20 razy od osob majacych w komentarzach "oszust, cwaniak"
    bo wiem, ze malolat, ktory dostanie to co kupil a nie spodoba mu sie, bo
    byla ryska (w opisie uzywane) tak napisze. Nie zwracam na to uwagi bo sam
    potrafie zweryfikowac o co poszlo i skad te brzydkie oipnie. Jeszcze ani
    razu (szczescie?) nie zdarzylo mi sie kupic od osoby z jakims pojedynczym
    wpisem "oszust" czegos czego bym sie nie spodziewal lub wogole bym nic nie
    dostal.
    Zamiast miec zale do kobiety a raczej jak sadze gowniary miej zal do
    allegro, za to, ze cie kroi mimo, iz nie ty zawiniles.
    Wszak allegro umozliwia takie zagrywki gowniarzom bo ma z tego REALNE
    DOCHODY! Kto wiec tu jest nie fair?
    (pomijam zachowanie pewnych osob ale im sie na to pozwala).
    Tak wiec, moim zdaniem za szybko wystawiles negatywa, wystarczylo olac,
    machnac reka na te pare groszy a miec spokoj! I konto bez negatywa, ktore i
    tak w twojej opini jest niuzasadnione!
    Mialem podbny przypadek, sprzedawalem CD ;) gosc wylicytowal 8 funtow, po 10
    dniach i dwuch mailach wyslalem do niego informacie, ze musze to zglosic do
    ebay, odpisal i przeprosil, ze kupil taniej... coz, napisalem do ebay i
    zwrocili mi prowizie oraz dali mozliwosc wystawienia ponownie. Negatywa nie
    pislaem, bo wiem, ze gosc tez mi wystawi, zwlaszcza, ze mial chyba 4
    pozytywy i nic wiecej, wiec mu to rybka byla.... nic nie stracilem (sprzedaz
    byla czysto amatroska na zasadzie czyszczenia strychu).
    O to mi chodzilo, mam nadzieje, ze zrozumiesz. Teraz wystapisz do sadu o
    posadzenie czy oczernienie czy cos tam jeszcze i co? Sadzisz, ze ona sie nie
    wybroni? Ile to razy ludzie nazywaja sie od oszustow, kretaczy idiotow i
    jakos nie widze lawiny pozwow.
    Odpusc sobie (nie bronie tej gowniary) a bedziesz zdrowszy:))) i zmien
    portal.