    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew o zaplate
    Date: Fri, 19 Mar 2004 14:34:38 +0100

    Witam

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Marcin 'stern' Surowiec
    napisał(a):

    > Powienieneś przeczytać "Postępowanie odrębne w sprawach gospodarczych"
    > w kodeksie postępowania cywilnego artykuły 479 z numerkami i następne.

    Dzieki. Poszukam.

    > Jeśli żądasz kwoty niższej niż 5.000,- zł to składasz pozew na formularzu.

    Na szczescie sporo nizszej. Nie znaczy to jednak, ze chcialbym
    zrobic firmie darowizne.

    > opłata jest :)

    Life is brutal:-)

    > jeśli udowodnisz sądowi, że jest to sąd właściwy.
    > Tu trzeba by sprawdzic Waszą umowę.

    Hmmm... Jaka umowe? Firma zobowiazala sie na stronie www do
    zwrotu pieniedzy za towar zwrocony do 30 dni od daty zakupu.
    Dlaczego myslalem, ze jest wiarygodna? Nagroda od magazynu Chip
    za produkt roku:-/ Ciekawe za co?
    To tandeta. I produkt i obsluga. Nie chcieli wydac faktury mimo
    kilku prosb, nawet pisemnej!

    > Gospodarczy, w zależności do żądanej kwoty rejonowy albo okręgowy.

    Czy na pewno gospodarczy? Jestem fizycznym:-)

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x14FF5BF4
    Nie komentujemy i nie komentujemy, dlaczego nie komentujemy.
    (C) by Boguslaw Majewski - MSZ