eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi › Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
  • Data: 2015-08-27 11:46:24
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-27 o 11:34, Andrzej Lawa pisze:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Traktat_o_całkowitym_z
    akazie_prób_z_bronią_jądrową

    Przykro mi, że muszę komuś tłumaczyć podstawy - wolność polega również
    na możliwości samoograniczenia się, na przykład przez traktaty.

    > Tylko jeśli ty łaskawie zamkniesz swoją nieszczepioną osobę w miejscu,
    > gdzie nie będziesz stanowić zagrożenia epidemiologicznego, czyli np. w
    > jakimś izolowanym wiwarium.

    Pozwolisz, że właściciel terytorium (nie mylić z państwem) będzie
    ustalał takie reguły u siebie.

    > Te, których dotyczą obowiązkowe szczepionki.

    Wszystkie?
    Świńska grypa też? Kontrprzykład pokazujący, że nie masz racji.

    --
    Liwiusz