eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi › Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
  • Data: 2015-08-26 10:47:21
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-26 o 10:44, Andrzej Lawa pisze:
    > Secundo: jeśli jesz tę zupę pomidorową tak, że chlapiesz na innych, to
    > jak najbardziej inni maja prawo przeciwko temu protestować i ci to
    > uniemożliwić.

    Zgadzam się - jak chlapię, mogą mnie wyprosić ("tutaj nie chcemy, aby
    przebywały osoby niezaszczepione").

    Ale musi też móc istnieć miejsce, gdzie właściciel może powiedzieć "tu
    możesz chlapać" ("tu mogą przebywać osoby nieszczepione").

    Ty chcesz takiego rozporządzania miejscem i zdrowiem - zakazać.

    --
    Liwiusz