  • Data: 2009-11-24 15:03:44
    Temat: Re: Pozdrawiam sądowe mendy
    Od: jedrus <j...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail b...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > mnie w tej sprawie ocs innego wydaje sie conajmniej dziwne:
    > jak mozna w sprawie o kradziez buta i komórki siedziec bez wyroku rok w
    > areszcie?
    > Czy to jest jakis zart? Przeciez taka sprawa powinna trwac góra dwa
    > miesiace. A i to wydaje sie bardzo długo.

    Czy to nie jakas sciema?
    Jezeli:
    "Dwa dni później 15-letni Bartek odwiedza targi edukacyjne. Zauważa
    bandytów, którzy go napadli w walentynki. Wzywa policję. Funkcjonariusze
    zatrzymują Kamila i Bartosza, dwóch 17-latków."
    A w dalszej czesci art:
    "Nieletnie ofiary i ich opiekunowie zeznawali pod nieobecność
    oskarżonych. Bali się. Matka Tomka: - Syn w komisariacie mówił, że ze
    względu na szok nie byłby w stanie rozpoznać napastnika. Nie potrafił w
    ogóle ich opisać. Dostał w twarz, był oszołomiony. Tomek w sądzie: - Nie
    byłbym w stanie ich rozpoznać. Byłem w szoku. Pamiętam, że po napadzie
    truchtem odbiegli."

    To o co tak naprawde chodzi?
    Jest w tym wszystkim podany czas "dwa dni poaniej" a wiec 48h a o ile
    mnie pamiec nie myli, sprawa idealnie nadaje sie pod Sad Grodzki tylko
    dlaczego postapiono inaczej?

    --
    jedrus

    Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
    http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/