  • Data: 2012-09-14 11:10:56
    Temat: Re: Powiadomienie pracodawcy o przestępstwie pracownika.
    Od: KJ <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-14 08:42, m...@g...com pisze:
    > Witam,
    > pewien jegomość dokonał kradzieży w moim lokalu. Został ukarany przez Policję
    mandatem oraz naprawił szkodę. Wyraził skruchę itp. Jednak mnie to nie przekonuje i
    chciałbym o tym zdarzeniu poinformować jego pracodawcę.

    > Mam pytanie - czy mogę coś takiego zrobić? Złodziej nie będzie zadowolony - czy
    jeśli będzie chciał "odwetu", to mi coś grozi? A może mogę zupełnie legalnie (w końcu
    nie będzie to pomówienie, ani powiedzenie nieprawdy) o tym powiedzieć?

    > Pomijam kwestie moralne takiego czynu (trochę jestem już zdesperowany). Z góry
    dziękuję za odpowiedzi!

    > M.

    powiadom, bardzo dobrze, też bym tak zrobił, o kwestie prawne też jestem
    ciekawy, nie słuchaj innych, pamiętaj że jesteśmy w mniejszości bo
    polska to kraj złodziei i cwaniaków