  • Data: 2023-12-04 23:12:34
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2023 o 18:48, J.F pisze:
    > Czyli w domach są, w terenie?

    Nie wiem. Różnie bywa. Są jednostki, gdzie na nocy są dyżury domowe bo
    tak mało zdarzeń, że służba kryminalna nie siedzi. Przyjęcie
    zawiadomienia przeważnie nie jest jakoś pilne.

    > Ale kto je zleci? Dyzurny z okienka?

    Zawsze dyżurny. Nawet, jak ktoś tam przyjmuje zawiadomienie. Jak
    przychodzi zgłaszając zaginięcie i nie miał wcześniej kontaktu (nie
    dzwonił), to na szybkiego go rozpytujesz i jeśli to pilne, to dzwonisz
    do dyżurnego - zaczynają się najprostsze poszukiwania. Nie wszystkie są
    pilne. Bo jak to zawiadomienie o pijaczku, który od kilku dni do domu
    nie wrócił, to albo już zamarzł, albo gdzieś siedzi w cieple.
    --
    (~) Robert Tomasik