  • Data: 2003-07-30 10:51:27
    Temat: Re: Poszkodowani przez Firmy Leasingowe
    Od: "o...@c...pl" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczego oszukane?
    > Trzeba brac pod uwage przed podpisaniem umowu, ze firma moze pasc i jakie
    > konsekwencje bedzie mialo jesli wybralo sie taki a nie inny sposob
    > leasingowania sprzetu...

    Jasne że wiem o tym co nie zmienia faktu że pewne firmy działają na tym
    rynku w sposób pozostający wiele do życzenia. Oczywiście możemy uznać że
    środek trwały w ostatnim roku leasingu jest droższy niż był na początku 4
    letniej umowy. Możemy też uznać że 20% kary za przywrócenie umów są
    normalne.
    I wszystkie te działania są zgodne z prawem, pytanie tylko czy są to
    działania uczciwe.
    Pozdrawiam
    Marcin
    P.S. Mamy już około 40 firmy potraktowanych w bardzo interesujący sposób
    przez EFL, szukamy kolejnych.