  • Data: 2009-09-30 18:01:04
    Temat: Re: Poświadczenie nieprawdy - kredyt hipoteczny
    Od: Cubus <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Night pisze:

    > "akcja" jaką zrobiłem nie jest aż tak bardzo OK bo poświadczyłem nieprawdę,

    Nie Ty tylko księgowa poświadczyła nieprawdę. Ty za to posługując
    się tymi dokumentami wyłudziłeś kredyt.

    > wyjaśnił mi, że bank może wymagać ode mnie zaświadczenia z US o osiągniętym
    > dochodzie). Zaznaczam, że kredyt jest spłacany regularnie i moje działanie
    > nie miało na celu wyłudzenia pieniędzy po to żeby później ich nie spłacić.
    > Na razie nic się nie stało, ale po rozmowie ze znajomym wiem, że może nie
    > być tak fajnie. Po tym jak mnie uświadomił to wiem, że moje działanie było
    > pochopne i gdybym wiedział to wcześniej to najprawdopodbniej zdrowy rozsądek
    > wziąłby górę nad chęcią zakupu mieszkania.

    W praktyce dopóki sprawdzasz to bank nie ma żadnego interesu żeby Cię
    udu..ć (z ciupy nie dasz rady spłacać i bank będzie się bujał z
    licytacją Twojej nieruchomości). Jeśli jednak przestaniesz płacić
    to nie dość że stracisz nieruchomość to jeszcze na kilka latek
    na państwowe utrzymanie pójdziesz...

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo