    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postronna osoba a wyniki badan.
    Date: Mon, 18 Apr 2011 18:23:16 +0200

    Użytkownik "mister" <b...@e...com> napisał w wiadomości
    news:iohhms$siv$1@inews.gazeta.pl...
    > Witajcie,
    > Mam bardzo nieprzyjemna sytuacje. Robilem sobie badania krwi. Wyniki byly
    > do odebrania w przychodni. Miedzyczasie pewna osoba zadzwonila do tej
    > przychodni, konkretnie do rejestracji i prawdopodobnie podajac sie za
    > mnie lub za osobe mi bliska poprosila o podanie wynikow tych badan.
    > Zostala jej udzielona informacja o wynikach tych badan oraz o ich
    > interpretacji ... Mam teraz z tego powodu ogromne problemy.
    > Czy pielegniarke lub jakakolwiek inna osobe ktora tam siedzi i dysponuje
> [...]

    Pomóc to w Twojej sprawie nie pomoże, bo już informacje "wyciekły", ale ja
    na Twoim miejscu w takiej sytuacji zadzwoniłbym, lub nawet podszedł do
    kierownika tej przychodni lub osoby kierującej nią i poprosił o zwrócenie
    uwagi personelowi. Sądzę, że kłopotliwe bedzie nawet ustalenie, która z
    osób udzieliła takiej informacji. Jeśli masz możliwość udowodnienia faktu,
    że taka informacja została podana osobie niepowołanej, to ewentualnie
    możnaby się zacząć zastanawiać nad ściganiem sparwcy na drodze karnej czy
    cywilnej. Bez tego jedynie prośba o zwrócenie uwagi personelowi pozostaje.