    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postoj a kontrola drogowa
    Date: Thu, 21 Oct 2004 23:13:26 +0200

    news:cl96o2$n10$1@news.onet.pl...

    Miałem okazję na koniec tamtego roku złapać takiego pijaczka, zanim ruszył.
    Byłem jako świadek później i z ciekawości później pytałem na wyrok, jak
    zapadł. Dostał za dokonanie, a nie za usiłowanie. Nie odwoływał się.

    Ale w moim przypadku sprawa była o tyle złożona, że były silne poszlaki, że
    już pijany musiał przyjechać. Choć ja go wywlokłem, gdy usiłował włożyć
    kluczyk do stacyjki, to widziałem, jak wcześniej odchodził od tego
    samochodu. Nie widziałem, kto przyjechał, bo byłem wewnątrz sklepu. No ale
    samochód zostawił na środku głównej ulicy miasta, więc było prawie pewne, że
    gdy wchodziłem do sklepu, to bym zauważył. A zauważyłem właśnie jak
    wychodziłem, a on już odchodził od lewych drzwi.

    Nie wiem co sędzia uznał za udowodnione w tym wypadku.