  • Data: 2005-03-22 21:17:00
    Temat: Re: Poslugiwanie sie regonem zlikwidowanej firmy
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1qq3fx1udfblu.1fb1vbz7t06lb.dlg@40tude.net

    > Jednym z elementów prowadzenia działalności gospodarczej są zakupy.
    > A jeżeli są dokonywane na firmę a nie na osobę prywatną to są właśnie
    > dowodem prowadzenia takiej działalności.
    > Co do kar to polecam lekturę do Kodeksu Karnego Skarbowego.

    Który §?
    Czym się różni osoba fizyczna d.g. od osoby fizycznej? A np. zawieszona DG?
    Zakup w hurtowni spożywki przez firmę transportową na własne potrzeby też
    jest przestepstwem?

    > Przepisy Kodeksu Karnego nie uzależniają faktu popełnienia
    > przestępstwa poświadczania nieprawdy od faktu ponoszenia straty przez
    > kogoś.
    > Po prostu poświadzcanie nieprawdy jest przestępstwem somo w sobie.

    Niby tak, ale nie słyszałem, żeby ktokolwiek miał z ww przypadku problemy.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/
    zatrudnię hakera do grządek