  • Data: 2007-05-22 11:31:31
    Temat: Re: Portale internetowe a polskie prawo
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 May 2007 13:26:38 +0200, Piotr Dembiński
    napisał(a):

    > No to może koncesję?

    Nie, nie trzeba.
    Co Ty wymyślasz? Jeśli chcesz sobie zarejestrować tytuł prasowy to sobie
    go rejestrujesz, aczkolwiek praktyka sądów jest tak różna, że nie wiem
    jak skończy się konkretny wniosek.
    I to wszystko.
    Jeszcze tego brakowało, żeby założenie strony www wymagało zgody organów.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com