  • Data: 2004-11-25 11:55:18
    Temat: Re: Portal z tekstami z innych portali
    Od: "ulka Niepodam" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

> [...]

    To jak to jest z czasopismem AGORA - czy jakos tak.. czy ona zalacza do
    kazdego swojego numeru gazete z której publikuje treść danego artykulu? Nie..
    podaje tylko zródło zkad zaczerpnieto tresc.

    Wiem ze to troche niewporzadku ale co mam zrobic innego chcac miec swieza
    informacje?

    Niema takiej opcji.