  • Data: 2005-07-29 11:43:46
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i pojdziesz siedziec za napasc :)

    nie sadze, pobilbym tak by nie trafil do szpitala po za tym "poszturchanie"
    goscia w takiej sytuacji
    mozna by tlumaczyc silnym stresem. Co innego gdytbym w oknie wyczekiwal
    takiego by go sprac.

    > sam chcesz lac po ryju a innym sie dziwisz ze nazywaja zlodzieja smieciem

    bo zgodnie z tak porabana definicja prawie wszyscy polacy to smiecie.
    "Niech rzuci kamieniem kto nigdy nie mial wlaczonego pirackiego
    oprogramowania"
    (czyt ukradzionego, bo soft na drzewie nie rosnie)

    > cos sie mnie widzi ze wasc hipokryta jestes

    zle Ci sie widzi.

    P.