    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ponowna rejstracja w UP i 1/2 etatu
    Date: Sun, 9 Jul 2006 16:44:39 +0200

    Dnia 7 lip o godzinie 22:09, na pl.soc.prawo, Aska napisał(a):

    > ok rrozumiem - a jaki jest termin dla pracodawcy tzn. ile ma czasu na to ??
    > pytam dlatego ze jak pisałam wczesniej kobieta dość niepewna

    Zgłoszenie osoby ubezpieczonej - do 7 dni.
    Kwestia wpłaty składek - do 15 dnia następnego po miesiącu w którym
    nastąpiło wypłacenie wynagrodzenia. Dla tego przykładu - za przepracowany
    lipiec - jeżeli wynagrodzenie otrzymasz 3 sierpnia - to składki na ZUS
    pracodawca będzie musiał opłacić do 15 września.

    > ok czzyli przy pól etatu nie należy mi sie zasiłek.

    Nie. Zasiłek uzależniony jest od kwoty wynagrodzenia a nie wielkości etatu.
    Możesz pracować na 1/50 etatu i jeżeli otrzymasz wynagrodzenie wysokości
    899,10 (aktualnie) - to po przepracowanym roku nabędziesz prawo do zasiłku.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany