eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartąRe: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Date: Tue, 27 May 2008 12:54:26 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 33
    Message-ID: <g1he7a$lkc$2@node1.news.atman.pl>
    References: <4839b256$1@news.home.net.pl> <g1ce9o$cpr$5@inews.gazeta.pl>
    <g1ceks$ita$1@inews.gazeta.pl> <4839bed7$1@news.home.net.pl>
    <g1chjq$cpr$10@inews.gazeta.pl> <g1cjdj$19r8$1@news2.ipartners.pl>
    <g1ckis$qlk$1@node1.news.atman.pl> <g1f525$2qbh$1@news2.ipartners.pl>
    <g1ggb2$g3m$1@node1.news.atman.pl> <g1gj79$d0o$4@news.onet.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com> <g1gjid$d0o$5@news.onet.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g1gn3o$d0o$10@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1211907115 22156 193.238.180.163 (27 May 2008 16:51:55
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 May 2008 16:51:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    In-Reply-To: <g1gn3o$d0o$10@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:535148
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2008-05-27 12:17 Liwiusz pięknie wystukał/a:
    > januszek pisze:
    >> Liwiusz napisał(a):
    >>
    >>>> Ciekawy jestem czy w razie reklamacji złożonej poprzez bank,
    >>>> instytucja rozliczeniowa uznałaby, że za operacje na różnych
    >>>> paragonach można obciążyć klienta. Moim zdaniem to bardzo, bardzo
    >>>> mało prawdopodobne.
    >>
    >>> Nie widzę żadnych przeszkód ku temu. W ogóle skąd pomysł, że
    >>> akceptacja karty musi się zgadzać z pojedynczym paragonem? Co ze
    >>> sprzedażami nie udokumentowanymi paragonem?
    >>
    >> Klient reklamuje transakcje - więc niejako obowiązek odparcia zarzutu
    >> spoczywa na punkcie detalicznym, w którym tę transakcję przeprowadzono.
    >
    >
    > No to sklep pokazuje podpis klienta pod zaakceptowaniem kwoty na
    > slipie. I teraz na kliencie ciąży obowiązek udowodnienia, że podpis nie
    > oznacza tego, co wydaje się, że oznacza.

    A skąd wiesz, że ona PIN-u nie wklepywała?


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1