    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy.. problem z zarzadca i developerem..
    Date: Thu, 30 Oct 2003 11:18:36 +0100

    Użytkownik "alosza65" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bnqnaf$t31$1@bialapodlaska.bpl.vectranet.pl...
    > odnośnie parkingów to chyba zostaje Ci tylko sąd
    > -a jeżeli o CO to zgodnie z prawem jeżeli temperatura w mieszkaniu w
    okresie
    > grzewczym nie przekracza 17 stopni C administrator nie ma prawa doliczać
    Ci
    > za CO, żeby na nich to wymusić zarządaj od nich aby dokonali pomiarów
    > termografem i wtedy masz czarno na białym - to ich powinno zmusić do
    > usunięcia usterki, jak zobaczą że nie dostaną kasy za CO

    A mozesz mi podac podstawe prawna tego?? Doliczac za C.O. oznacza ze nie
    place wiecej niz standardowo w czynszu (to pierwszy okres grzewczy na
    osiedlu wiec tak na prawde place teraz i tak zawyzona zaliczke pewnie. Czy
    moze nie musze im placic w ogole...
    Zamierzam sie do nich dzis wybrac, mieszkanie jest jeszcze na gwarancji,
    wiec jesli nie moge go uzytkowac z ich winy nie zamierzam placic czynszu juz
    teraz w ogole, a mieszkac gdzies przeciez musze .. to chyba co innego niz
    kupno telewizora bez ktorego mozna zyc...
    Dzieki za informacje .. pozdrawiam