  • Data: 2005-07-29 17:20:24
    Temat: Re: Pomocy - biuro podróży
    Od: gonzaga <t...@y...uk> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Popielarski wrote:

    > tej

    Moim zdaniem sa odpowiedzialni wobec Ciebie. Co konia obchodzi ze sie
    woz wywrocil? Jezeli agent nie zabezpieczyl takich mozliwosci zmian
    przez jego kontrahenta (co w przemysle turystycznym jest niemozliwe!),
    to jego sprawa a nie Twoja.

    Jezeli tak jest jak piszesz, to na 100% probuje Cie naciagnac w
    ostatniej chwili. Stary chwyt. Nie daj sie.