eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego] › Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie
    pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    Date: Tue, 15 Nov 2022 06:28:58 +0100
    <tki1ka$4bd$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <YM1bL.1572075$%fx6.504352@fx14.ams1>
    <tkik6i$fta$1$Shrek@news.chmurka.net> <_%fbL.1536969$pI23.400@fx07.ams1>
    <kkytii7ex817.1ggyebncc0t9f$.dlg@40tude.net>
    <k7AcL.1635996$G_96.1237877@fx13.ams1>

    > I już nic o nich nie słychać. Pojawiły się MZ na zasadzie, że ktoś
    > widział krokodyla. Magia medialnej nowości. MZ.

    Jeśli chodzi o "straż bąkiewicza" to ja ich jak najbardziej widziałem.
    Sytuacja była komiczna, bo na schodach kościoła stały bąki, przed nimi
    policja, krakowskim normalnie jeździły autobusy, po drugiej stronie
    policja, potem jacyś radiomaryjni, policja i gapie, więc w sumie
    wychodziło, że bąki broniły kościoła przed rydzykami a żeby się nie
    pobili to ich pilnowała policja;)

    Natomiast ogólnie to dość nieprzyjemnie wyglądało, bo krakowskim łaziły
    w kolumnach czwórkami jak w wojsku dość specyficzni młodziency, a pałac
    namiestnikowski zmienił się w pałac za blachą (postawili blaszany płot)
    i naziołków generalnie było więcej niż policja, bo ta się skupiła na
    julkach i pałacu. Jak ktoś trochę na historii uważał to miał smutne
    skojarzenia:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!