eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolspam. Przeczytaj i sprawdź!!!!!Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĽ!!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Filip <a...@B...pl>
    Newsgroups: pl.news.mordplik,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĽ!!!!!
    Date: Thu, 28 Nov 2002 23:56:00 +0000
    Organization: It is for me to know and for you to find out
    Lines: 50
    Sender: a...@p...onet.pl@pg47.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <3...@A...Adam.Filip>
    References: <as2tqk$52o$1@news.gazeta.pl> <as3em9$9p7$1@news.tpi.pl>
    <6...@4...com> <as3i9o$822$1@news.tpi.pl>
    <s...@y...one.pl>
    NNTP-Posting-Host: pg47.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1038527810 13007 213.76.102.47 (28 Nov 2002 23:56:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 28 Nov 2002 23:56:50 GMT
    X-Accept-Language: en, pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.news.mordplik:11178 pl.soc.prawo:116410
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał Cieślicki wrote:

    > begin Marek Wysmulek <m...@h...pl> quotation:
    >
    > > Znam w wielu firmach kolesi z "markietingu" - smętnych burasów, którzy w
    > > trakcie żadkich szczytowań swoich bezpłodnych umysłów wpadają na genialny
    > > pomysł: "roześlijmy mailing !!!". Strrraszne ! Brrr ! Czy naprawdę ci
    > > ociężali umysłowo ludzie po uczelniach ekonomiczno-marketingowych nie
    > > rozumieją krypto-właściwości tego typu rozwiązań. Mam tylko nadzieję, że
    > > pierwsze wygrane sprawy przeciwko spam-procederowi poskutkują jego
    > > ograniczeniem bo z resztą poradzi sobie PolSpam, SpamAssassin i inne. Chwała
    > > im, że istnieją.
    >
    > Sam studiuję na uczelni typowo marketingowej i się absolutnie spamerom
    > nie dziwię. Jeśli na zajęciach z czegośtam pada tekst:
    >
    > #v+
    > Niezywkle skuteczną formą reklamy jest mailing; jest on tani, prawie
    > w całości dociera do adresatów i ewentualne nietrafienie w gusta
    > odbiorcy zmusza go w najgorszym wypadku do usunięcia wiadomości.
    > #v-
    >
    > Ble.... czekam na zadania domowe w postaci:
    >
    > Przeprowadzić próbny mailing albo znaleźć co najmniej 300 adresów i
    > wysłać na nie reklamę swojej wirtualnej firmy.
    >
    > Ręce opadają :/

    Zapytaj tego "experta" o
    * przykład świeżej (z ostatniego roku) kampani spamowej naprawde dużej i szeroko
    znanej firmy
    [zwracaj uwage na różnice między reklamą przez providera kont "free" a spamem]
    * jak były dobierane adresy odbiorców
    * efekty/skuteczność takiej kampani

    Ja osobiście nie pamiętam żadnej kampani spamowej naprawde znanej firmy w ciągu
    ostatnich 2 lat, a troche spamu dostaje (wcześniejszych też nie ale jestem już
    mniej pewny). SPAM jest "skuteczny" tylko i wyłącznie w przypadku bardzo mało
    znanych firm o przyzerowej znajomości marki bez aspiracji na marke szeroko znaną.
    Wtedy zmiana nastawianie z "nie kupie bo nie znam" na "nie kupie od spamera" nie
    ma żadnego znaczenia, a zapewne odbiorca po tygodniu zapomni o całej sprawie w
    zalewie spamu [ tylko że po paru latach konkurencja może to wyciągnąć w chwili
    dogodnej dla siebie :) ]

    --
    Andrzej [pl>en: Andrew] Adam Filip http://www.polbox.com/a/anfi/
    NOrWAY forever. *Random* excuse by BOFH :
    Party-bug in the Aloha protocol.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1