  • Data: 2003-10-11 06:20:23
    Temat: Re: Połowa etatu za porozumieniem stron , a prawo do zasiłku?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Oct 2003, Sebastian Brzegowy wrote:

    >+ Ponieważ Pan z PIP powiedział że tak nie jest.

    wKF: odpowiedzi *pod* cytatem łatwiej komentować...

    >+ Dopiero jak średnia za 12 miesięcy będzie poniżej 800 to tracę prawo do
    >+ zasiłku.

    ...mi się wydawało że tam (w przepisach) jest coś w stylu że
    w ciągu X ostatnich miesięcy musi być Y takich że pensja
    przekracza minimalną. NIE liczy się średniej - jak będziesz
    miał jeden miesiąc z pensją 18 000 zł :) a resztę po 700 zł
    to to nie rozwiąże sprawy :(
    Nie pamiętam czy X wynosiło 12, 16 czy 18, i czy Y to 9 czy 12
    - ale jakoś tak.
    Jestem w błedzie ?
    ...o, jestem :) - podobno 365 *dni* a nie 12 *miesięcy*
    i widać że w ciągu 18 miesięcy:
    http://www2.gazeta.pl/praca/1,22669,151765.html
    http://www.radio.com.pl/czat/trans.asp?chatID=14

    [zostawiam cytat jak był tylko tnąc:]
    >+ Użytkownik "Baba Jagaa" <j...@w...pl> [...]
    >+ > > Czy podczas przejścia na pół eatu ( poniżej najniższej krajowej 800 zł)
    >+ > > traci się prawo do zasiłku?
    [...]
    >+ > Prawda. Czemu nie wierzysz kobiecie z urzedu pracy ???

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)