  • Data: 2003-11-29 18:06:23
    Temat: Re: Policyjne kontrole mojich klientów
    Od: "Jakub P." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Heheh, a kto i na jakiej podstawie ustalał
    > zasadność i wysokość tych kar. Przecież
    > policjant to Ci może, ale... :)

    Hehehe, ale mnie to nie śmieszy, dzwonią do mnie telefony
    gości od których wyszli gliniarze, w poniedziałek pojawią się
    wszystkie szczegóły ( nie wiem czy to była Policja, przebierańcy,
    czy jakiś urząd) ale do domów trafili, kary nałożyli, i to nie gotówką tylko
    kredytowe. Więc ile procent że to PRZEBIERAŃCY ?? Jak obstawiasz ??
    Hehehe

    Jakub P.