  • Data: 2006-01-20 00:29:24
    Temat: Re: Policjant i zameldowanie - noz sie otwiera w kieszeni
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek napisał(a):

    > To znaczy, bez prawa przebywania. Nie wiesz co znaczy mieszkać bezprawnie??

    Wiem co znaczy bezprawnie - ty napisales "Mieszkasz bezprawnie pod innym
    adresem niż masz w dowodzie?"

    Tak - ja mieszkam pod innym adresem niz mam w dowodzie - ale to nie
    znaczy ze mieszka bezprawnie tam gdzie mieszkam - ba, wszelkie
    formalnosci prawne sa dopelnione - nie dopelnilem tylko i wylacznie
    obowiazku meldunkowego.

    Wiec rozwin swoja mysl. Co rozumiesz piszac "Mieszkasz bezprawnie pod
    innym adresem niż masz w dowodzie?"

    Jacek