  • Data: 2009-11-20 07:46:23
    Temat: Re: Policja i kontrola IMEI telefonow Nokia.
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 17:55:42 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > A nawet jakby...
    > "Proszę dowód osobisty"
    > "Proszę pokazać telefon".
    > Na miejscu nieświadomego obywatele robi to jakąś różnicę, jesteś w
    > stanie odróżnić co jest poleceniem a co tylko rzekomo prośbą...?

    No cóż, może tego nawet uczą w szkołach policyjnych, ale faktycznie w
    niepewnych sytuacjach gliniarz zaczyna od prośby. Większość ludzi, którzy
    są mili i lubią miłych ludzi reaguje na to pozytywnie.
    Nie wiem czy to jest nadużycie. Jeśli już to manipulacja, a nie nadużycie
    prawa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd