    From: "Vasco" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Policja"
    Date: Fri, 18 Jun 2010 01:39:21 +0200

    Hej,

    Z filmu wynika, że zgłoszone.

    Ale przyznasz, że wersja policji jest niespójna? Legitymowanie na
    komendzie - można to było zrobić na ulicy. Brak notatki, przesłuchania.
    Zauważ, że p. rzecznik nie potrafi odpowiedzieć co robili na komendzie a i
    prokurator nie bardzo to wszystko rozumie.

    Komendant mieszka w miasteczku oddalonym o kilkanaście km, więc raczej
    nie...

    > To po prostu jest nieprawdopodobne.

    Cd. rzeczy nieprawdopodobnych:
    www.fakt.pl/Pilkarz-oskarza-Policja-mnie-pobila-,art
    ykuly,69444,1.html
    (przepraszam, że link z Faktu, to jest akurat przedruk z Głosu Wlkp.) - z
    artykułu to nie wynika, więc dopowiem: ten zawodnik _grał_ w tym meczu, więc
    "raczej" nie brał udziału w bójce...

    Na koniec słówko wyjaśnienia, żeby ktoś nie odniósł mylnego wrażenia.
    Uważam, że tych, którzy brali udział w zamieszkach należy surowo ukarać. Nie
    podoba mi się po prostu, że dostają (dosłownie!) po doopach niewinni. Nie
    znam osobiście żadnych z kiboli, nie identyfikuję się z tym klubem, nie znam
    też poszkodowanych opisywanych w wymienionych materiałach. Wręcz
    przeciwnie - znam jednego z policjantów, którzy oberwali na stadionie. Tę
    sprawę przypomniałem tylko dlatego, że ewidentnie coś jest nie tak z policją
    w tym mieście i afera z fotografem nie jest pojedyńczym wypadkiem. :(

    Pozdrowienia,
    Vasco