  • Data: 2023-01-11 22:42:00
    Temat: Re: Pokrzywdzeni.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2023 o 15:15, Andrzej Kłos pisze:

    > A może Animka jest w ciąży? Nie przypuszczam, ale jak ma udowodnić
    > kontrolujący, że nie jest? Bo mówi, że jest?
    >
    > Albo auto nie jest wyposażone fabrycznie w pasy na tylnych siedzeniach?

    Jechalam nieraz taksówką na tylnym siedzeniu i nie zapinałam. Tam nawet
    chyba pasów nie bylo. Z Na tylnych siedzeniach nie zapina się pasów.
    Jechałam radiowozem, podwiźxli mnie policjanci z komisariatu, żeby
    sprawdzić zamek, bo złodziej mi się włamał i też żadnych pasów nie
    zapinałam. Nawet nie patrzylam czy sa, bo byłam zdenerwowana.

    --
    animka