  • Data: 2010-03-30 22:13:44
    Temat: Re: Poj...ło POczte POlska
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W sensie, że wróciło.

    Nie jesteś na bieżąco.

    Cztery dni temu szczena mi opadła, nawet się Poj...na POczta POlska w odpowiednie
    jpieczątki do stemplowanai kopert wyposażyła.

    Te POrąbane debilne gnoje nadal wrzucają drugie awizo bez pierwszego, nadal nie
    chodzą po piętrach "drzi zamknięte",
    nadal listy większe od dziury euroskrzynki stemplują już na poczcie "adrestata nie
    było o godz. [wylosowanej]", ale pieczątkę do
    nowego POrąbanego rozpotrządzenia dorobili...

    I weź tu teraz wezwij solidarnie do zapłaty małżeństwo.

    To znaczy można:
    12 (DWANAŚCIE!!!) złotych się wtedy należy.
    JaC

    -----