  • Data: 2008-01-02 18:42:40
    Temat: Re: Podział majątku po rozwodzie
    Od: Przemek <c...@n...poczta.spam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Na to pytanie nie ma odpowiedzi.
    > Ale według mnie to że jedna strona zachowuje się pasywnie tylko ułatwia
    > podział majątku, a więc skraca długość postępowania.

    Został kupiony samochód na kredyt. Spłacany jest już od dłuższego czasu
    przez jedną ze stron, druga ze stron nie płaci rat ani żadnych innych
    opłat eksploatacyjnych. Strona, która płaci raty nie chce tego samochodu
    i chce go sprzedać aby nie płacić rat.

    Czy jedynym możliwym wyjściem z takiej sytuacji to podział majątku gdzie
    samochód zostanie przyznany jednej ze stron?

    Przemek