  • Data: 2007-02-05 22:14:26
    Temat: Re: Podwójne wypowiedzenie
    Od: "Savage" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > To nie jest pełen cytat.

    to jest pełen cytat dotyczący uzasadnienia wypowiedzenia
    w osobnym wątku jest o długości okresu wypowiedzenia

    > Gdzie mowa o rzekomym art. 52 kp, gdzie oświadczenie o długości okresu
    > wypowiedzenia, albo o tym, że stosunek pracy rozwiązuje się bez
    > wypowiedzenia?

    art jest 30, na początku popełniłem błąd pisząc o 52.

    > Ma być cały cytat: od daty i miejscowości do podpisu :)

    "
    Zawiadamiam, że zamierzam rozwiązać z Panem umowę o prace z zachowaniem
    okresu wypowiedzenia.
    Uzasadnienie:
    Brak realizacji podstawowaych zadań wynikających z karty stanowiska pracy, w
    tym brak realizacji celów sprzedażowych w roku 2006.
    Podstawa prawna art. 30, paragraf 1, punkt 2 KP.

    W przypadku posiadania umotywowanych zastrzeżeń proszę o ich przekazanie na
    piśmie do komórki obsługi kadrowej w terminie 5 dni od dnia otrzymania
    niniejszego zawiadomienia.
    "

    No i dobrze, że kazałeś napisać cały cytat bo to jest zamiar ale to jest
    standard po którym (po 5 dniach) następuje faktyczne wypowiedzenie, które
    niczym się nie różni. Brat napisał odwołanie ale nie otrzymał do dzisiaj
    odpowiedzi. Wypowiedzenia jeszcze nie dostał bo jest na zwolnieniu lekarskim
    i nie wie co ma teraz zrobić - stąd moje pytanie na liście.
    Jak wróci do pracy to ma otrzymać wypowiedzenie - jest to pewne (źródła
    kadrowe:). Jak dostanie wypowiedzenie to które będzie ważne???
    Wcześniej złożone przez brata, gdzie uwzględniając Umowę Społeczną w
    zakładzie pracy otrzyma odprawę, czy przez pracodawcę, gdzie nici z odprawy.
    Nam się wydaje, że wypwiedzenie pracodawcy jest niczym innym jak próbą
    niewypłacenia należnej odprawy. Ale może się mylimy.
    Które wypowiedzenie ma moc prawną? Oba ?

    Paweł