  • Data: 2005-09-22 21:08:00
    Temat: Re: Podpora słupa na mojej działce i Energa.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Martinezz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dgu7a3$duv$1@news.onet.pl...

    Skoro nie mieli zgody, to i projektu zatwierdzić raczej nie mogli.
    Powiadom o sprawie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
    informując, że linię energetyczna wykonano albo niezgodnie z planem,
    albo w ogóle bez niego. Bo przecież nie mogli otrzymać zezwolenia bez
    Twojej zgody, chyba że po uzyskaniu zgody sądu.