    From: poreba <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podpis i jego czytelność
    Date: Tue, 22 Jan 2008 17:26:09 +0100

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 18:16:46 +0100, Tristan napisał(a):

    > No łatwiej to sprawdzić grafologicznie.
    Sugerujesz, że w grafologii _łatwiej_ się
    działa na literkach pisanych pismem technicznym
    niż 'charakterem pisma'?
    (wprawdzie słyszałem, że przy odpowiedniej próbce
    porównawczej dobry grafolog jest w stanie
    wypowiedzieć się o pojedyńczych kreskach
    - jednak to nieco inna sprawa)

    > Jak strzelę bazgrołka, to powiem, że się
    > podpisałem ja i już.
    A to już, od biedy, może być argument.
    Wprawdzie jest treść podpisywanego dokumentu
    opis, miejsca gdzie podpis stawiamy itd.

    PS. Smęcę, bo ostatnio zamiast 'podpisu'
    piszę drukowanymi literami imię i nazwisko
    - na odczepnego dla uniknięcia dywagacji
    czy mój podpis jest, czy nie jest 'czytelny'

    --
    pozdro
    poreba