eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodawanie nr PESEL jednostronnieRe: Podawanie nr PESEL jednostronnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podawanie nr PESEL jednostronnie
    Date: Tue, 11 Feb 2020 23:31:10 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 25
    Message-ID: <r20odp$m4a$1@news.icm.edu.pl>
    References: <8rkqx73tyq5o.1w5y3yv4k5tsk$.dlg@40tude.net>
    <5e41d3b1$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <r1tgpn$1u74$1@gioia.aioe.org>
    <1k1bvfnidfe4.tm2dj0vgfbi2$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-206-24.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1581507833 22666 89.69.206.24 (12 Feb 2020 11:43:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Feb 2020 11:43:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <1k1bvfnidfe4.tm2dj0vgfbi2$.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:794732
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-02-11 o 23:05, Karol pisze:
    > Dnia Tue, 11 Feb 2020 07:15:19 +0100, Wiesiaczek napisał(a):
    >
    >> Problem nie jest wydumany, ponieważ miałem takie zdarzenie w biurze
    >> Vectry w Warszawie.
    >> Pracownik nawet nie zapytał po co do niego przyszedłem zażądał na
    >> początku rozmowy mój dowód osobisty. Zgodziłem się pod warunkiem, że on
    >> pokaże mi swój. W końcu chcę wiedzieć z kim rozmawiam. Odmówił,
    >> argumentując, że jest pracownikiem Vectry i nie musi się przedstawiać
    >> dowodem osobistym.
    >
    > własnie, to samo w telekomach komórkowych standardowy text: można zadzwonić
    > na infolinie, aby potwierdzić tozsamość.
    >
    > to samo w banku, zanim się cokolwiek powie, to chcą dowód, a ja mówię, że
    > chciałem się tylko dowiedzieć, jakie są warunki konta bankowego, jakie
    > prowizje i ile kosztuje karta...

    Jeszcze, żeby było śmieszniej, czy, żeby się rozpłakać trzymają ten
    dowód przed swoim nosem i kamerami do czasu, aż klient się o ten dowód
    nie upomni. Dawniej nie chcieli oddać. Teraz po sięgnięciu po swój dowód
    osobisty są zaskoczeni, ale nie oponują.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1