  • Data: 2015-09-25 00:42:38
    Temat: Re: Podatek, smierć własciciela.
    Od: Marsjanin <m...@m...tk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Sep 2015 02:18:21 -0700, Kris napisał(a):

    > Łatwiej pewnie nie będzie.
    > Ale teraz też za bardzo nikt nie ma chęci podjąć się tematu stąd moje
    > pytanie co z podatkiem i od kogo będzie ew egzekwowany.

    Przerabiałem w mojej rodzinie pewną metodę - acz jednak wybraliśmy inną
    drogę (tj. nabyliśmy spadek, bo na majątek był kupiec i komornik zgodził
    się po zabezpieczeniu notarialnym na naszą inicjatywę sprzedaży).

    Owa metoda to zrzeczenie się spadku. Z tego co wiem, należy to zrobić u
    notariusza, kosztuje niewiele i musi to zrobić każdy, kto chce się odciąć
    od wszelkiego spadku (np. generującego długi) po osobie, po której
    normalnie by dziedziczył.

    Może ktoś to dalej pociągnie, bo ja tylko od strony ,,konsumenta" prawa
    tego liznąłem i nie do końca, bo jednak po przemyśleniu jw. spadek
    nabyliśmy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin