  • Data: 2005-11-06 17:26:43
    Temat: Re: Poczuł pieniążki?
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 6 Nov 2005 14:58:01 +0000 (UTC), *Przemysław Rokicki*
    <news:dkl5lp$f7b$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Pan Robert co prawda nie jest prawnikiem z zawodu a z "pasji" co nie zmienia
    > faktu ze najbardzej rzetelnych odpowiedzi na grupie udziela.
    > (Zwlaszcza jezeli dotycza prawa karnego bo akurat w tym zawodzie pracuje).
    > Nie popisalas sie.

    Sorry, Pan Robert nie jest prawnikiem, tylko pasjonatem, a pracuje w
    zawodzie prawnika? Coś mi tu nie pasuje :-)

    Najbardziej sobie cenię na tej grupie odpowiedzi Marcina Dębowskiego (rzadko
    teraz niestety pisze) oraz Olgierda, Johnsona...

    --
    Kaja