eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta zawaliła - czy dostanę odszkodowanie? › Re: Poczta zawaliła - czy dostanę odszkodowanie?
  • Data: 2008-09-13 12:07:04
    Temat: Re: Poczta zawaliła - czy dostanę odszkodowanie?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czytający Usenet pisze:
    > Wypowiedziałem w Link4 umowę na OC samochodowe i wysłałem to wypowiedzenie
    > listem poleconym priorytetowym. List doszedł po 5 dniach i wypowiedzenie
    > było nieskuteczne. Szczęśliwie link4 przyjął moją reklamację i muszę pokryć
    > koszty w wysokości 65 zł (przy polisie na kwotę 670 zł). List wysyłałem z
    > W-wy i miałbyć dostarczony do W-wy więc 5 dni na priorytet to totalne
    > przegiecie. Czy mam szanse uzyskać w PP zwrot tych 65 zł tytułem
    > niedostarczenia listu poleconego w krótkim terminie?

    Pierwsza sprawa - złóż reklamacje na poczcie.
    Raczej nic nie uzyskasz, ale przynajmniej się dowiesz kto i _kiedy_
    odebrał list polecony.

    Zdarzyło mi się już dwukrotnie że firma do której wysyłałem pismo
    twierdziła że otrzymała je później niż faktycznie dostała (bo np. pocztę
    odbiera jakiś portier w wartowni, a wewnętrzna redystrybucja
    korespondencji zajmie jeszcze kilka dni).


    Co do meritum to 5 dni na list polecony to i tak niezły wynik w obecnym
    czasie i raczej o przegięciu tu nie może być mowy - przegięcie to by
    było gdyby szedł pół roku. Niestety - taki poziom usług. Nigdzie nie
    masz podanego zagwarantowanego czasu. A jeżeli po środku wypadł Ci
    jeszcze weekend, to 3 dni robocze to raczej ekspres niż przegięcie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1