  • Data: 2020-04-24 12:16:55
    Temat: Re: Poczta otrzyma nasze dane osobowe
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-04-2020 o 11:58, z pisze:
    > I to przysparza Twojego strachu jak banki i inne przybytki handlują
    > Twoimi danymi?

    Rozumiem, jak ktoś łamie prawo względem Ciebie, to pozwól tez innym -
    super podejście,

    > Nie podoba się Tobie przyszły prezydent to miej jaja i to powiedz A
    > "kartka nie taka, a ktoś na mnie napluje, a nie lubię z tymi moherami
    > się spotykać..." ZAŁOŚĆ

    Nie nie podoba mi się to co się dzieje, ta prowizorka prawna, bez
    żadnego trybu wpowadza się stan wyjątkowy, jednoczesnie go nie
    wprowadzając. Czyli mamy stan wyjątkowy, bez mechanizmów chroniących
    obywatela.

    > A może jeszcze się Tobie nie podoba że pandemia w Polsce taka malutka?

    Masz jakąś schizę? Pandemia u nas przypadkowo jest mała, mamy trochę
    szczęścia, bo przy burdelu wprowadzanym przez rządzącym mielibyśmy
    drugie Włochy.

    --
    http://zrzeda.pl