  • Data: 2015-02-03 19:43:50
    Temat: Re: Poczta Polska doręczenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Feb 2015, re wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news"
    >
    > No i "doręcznie zastępcze" służy właśnie przymuszeniu do tego, aby
    > adresat miał interes w odebraniu pisma.
    > Idea słuszna, istniejące rozwiązanie takie sobie.
    > Ale Ty chcesz usunąć ideę, nie rozwiązanie.
    > ---
    > Co jest słusznego w niedoręczaniu ?

    Czytać umiesz?
    Nie w niedoręczaniu, a spowodowaniu, aby adresat nie miał interesu
    w nieodbieraniu. Jest przymuszony - nieodebranie nic mu nie da,
    odebranie MOŻE coś dać, a nic nie traci.
    Oczywiście, zaznaczyłem że istniejące rozwiazanie NIE JEST
    rewelacyjne (m.in. z powodu możliwego niedoręczenia bez winy
    adresata), a mój głos przeciw dotyczy pomysłu usunięciu przymusu
    odbierania jako takiego.
    Jakaś forma "uznania winy adresata" (który nie chciał odebrać
    przesyłki) musi istnieć.

    pzdr, Gotfryd